Lina111 yooook yoook inanın çok kolay geçti benim maşallah ama işte her şeyin bir zorluğu var hafif yanmalar oluyor dikişte yedi kat kesiliyoruz sonuçta ama iyi ki olmuşum diyorum çatı benim için daha zordu mesela tamamen bünyeyle alakalı endişelenmeyin benim arkadaşım da bugün açılma olmadığından zorunlu sezeryan oldu onun da kolay geçmiş