Busra2013 nurkse ben 20+5 de bu resmi cekindim sözdeydik😂agzim yuzum yamuk ama olsun suan 21+0 karnim pek yok https://www.hizliresim.com/8i2ewxn
busrakoylu ozge07070 evet canım hayırlısı ile sağlıkla kucağımıza alalım da inşallah🙏🏻❤️ Biz bi kız bi erkeğiz ablamız sizin belli oldu mu☺️
ozge07070 busrakoylu banada 12+6 da %80 erkek demişti 4 gün önce 17 haftalıkken %100 de 100 kız dedi bakalım değişir mi artık bilmiyorum ♥️🥰 sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah hepimizi 🙏🏻
busrakoylu ozge07070 ayy maşallah canım ikisi de kız yani Allahın izniyle çok güzel🧿☺️ Amiinnn inşallah sağlıkla kavuşmak nasip olur🙏🏻🥰
busrakoylu BesteKc ay evet ya baka baka her yerden bi hal oldum bilmeyen deli dicek bu nıye kendine bakıyo her yerden diye😆