busrakoylu nurkse ayyy maşallahhh sağlıkla kavuşun inşallahhhh😍😍 bizde ikizlerimle 17+3 olduk ama bizde öyle aman aman bi göbiş çıkmadı acaba sizde ne zaman çıkmaya başladı bu durum canımı sıkıyor😏
ozge07070 busrakoylu bende taktım canım kimse hamile olduğumu anlamıyor daha bende hissedemiyorum 😊 adet tarihin 25 Haziran heralde dimi benim 24 aramızda bi gün var çünkü 😊
Gzm23 nurkse maşallah süphanallah rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin canım benim Ben atmıyorum çıkmadı daha 13 haftalığım bakalım ne zman çıkacak 🙏
busrakoylu ozge07070 evet canım🤩 25 haziran. Vallahi bende hissetmiyorum ya gelen giden de hareket ediyor mu vs evet cıkacak şimdi selamın aleyküm dicek dicem de olmuyo işte🙄