Fattooss Elifekrem25 yok bizde öyle bişe olmadı maksimum 10 dk sürdü o da sadece tarama değil cinsiyet için flan da baktı hocamız taramada o kadar uzun sürecek bişe de yok zaten normal kontrol gibi
aygnaygn Askeryareni bende haftaya gidilcm insllah temiz cikar bazen yorumları okuyorum bende endişelenyrm:)
Askeryareni aygnaygn bana kalsa yaptırmak istemiyorum açıkcası cogu hep yanlış cıkıyor kafama takmak istemiyorum ama eşim yaptırma taraftarı
melikeguneyozalp Önce kendi doktorum gelişime baktı 10 dk kendi doktorumda, 10 dk da radyoloji doktorunda durdum.😊 @Elifekrem25
aygnaygn Askeryareni bnmde esim istyor aklmz da soru işareti kalmasn diyor ama haklsnz cogunluk yanls çıkıyormuş bosa stres olurz insllsh tertmz çıkarda strese girmeyz :)
Askeryareni aygnaygn düşüncem hep bişe cıksa aldırcakmıyız hep o şekilde düşünüyorum oda haklısın dıyor kafam karışık
Zynp44 Elifekrem25 sabah mide ağrısı yanması gece 12 den 3 e kadar kusma ile geçiyo haftaya taramamız var
Tazee-annee Elifekrem25 2li taramada bunkadar uuzn sürmüyo o ayrıntılı ultrason 21 le 24 hafta arasında yapılıyo 2.gebeliğim tecrubenden biliyorum 🙈😁
Tazee-annee Askeryareni tabikii 😍 bende pek istemiyorum ama eşim olmaz yaptırcaz diyo çünkü ilk gebeliiğimde herseyi yaptırdım bosa stres oluyo insan 😒