Tazee-annee Elifekrem25 bol kusmalı bol mide bulantılı 😒🥴 12+0ız suan carsamba günü gidicem 2li teste hemde kontrole 😍 senin nasıl geciyo 🥰
aygnaygn Elifekrem25 ben daha yaptırmadım hìaftaya çağırdı doktorum:) yogun bas ağrısıyla geciyor sizin nasl
irem_altun74 Elifekrem25 yaptırmadım ben kesinlikle detaylıya gireceğim için gerek duymadım 🥰 çok şükür bir sıkıntımız da yok
Askeryareni Tazee-annee merhaba bende Perşembe günü gidicem ikili taramaya bana yaza bilirmisiniz cok merak edıyorum
Fattooss Brryy yaaa ne güzel ben cuma günü gittim göstermedi çarşamba yine gidecem çok merak ediyorum 😂😂
Brryy Elifekrem25 Erkek. Valla gösterdi bizimki hatta ben de gördüm 😂 geçen hafta gittiğimde tekrar erkek dedi doktor bakalım değişmezse şimdilik öyle😃
melikeguneyozalp Sıkıntısız geçiyor çok şükür bebeği görmesek hamile olduğumu anlamıcam, 2’li testimizi de yaptırdık bugün ama cinsiyeti öğrenemedik.🥰
Sedarda Elifekrem25 12+3 bugun ikili test icin kan verdim,2 gun sonra kontrolum var insAllah gosterir cinsiyetini
Fattooss Askeryareni ikili taramada doktor ultrasondan ense kalınlığına bakıyor sonra kan veriyorsun sonuçlar 1 haftaya çıkıyormuş bende geçen hafta yaptırdım
aygnaygn Askeryareni bende haftaya gidilcm insllah temiz cikar bazen yorumları okuyorum bende endişelenyrm:)
Tazee-annee Askeryareni tabikii 😍 bende pek istemiyorum ama eşim olmaz yaptırcaz diyo çünkü ilk gebeliiğimde herseyi yaptırdım bosa stres oluyo insan 😒
Fattooss Elifekrem25 yok bizde öyle bişe olmadı maksimum 10 dk sürdü o da sadece tarama değil cinsiyet için flan da baktı hocamız taramada o kadar uzun sürecek bişe de yok zaten normal kontrol gibi
Tazee-annee Elifekrem25 2li taramada bunkadar uuzn sürmüyo o ayrıntılı ultrason 21 le 24 hafta arasında yapılıyo 2.gebeliğim tecrubenden biliyorum 🙈😁