DeryaPekerr Biryabanci1 3.0 18.6 ilk kan verdiğimde beta 38 çıkmıştı bir sonrakinde direk birden fazla yazıyor oda benim 579 canım şimdi baktım
Sinemmmmm58 Biryabanci1 valla canim 3 demislerdi ondan 1 hafta sonra hastaneye gittim 3000 di degerim kese gordu bebek goremedi 2 haftada oyle bekledim 7 haftalikken kalp atisi duydk ama sata gore 11 haftalikti
GamzeGuzeller Biryabanci1 bende adetime 1 güne kala yaptırdım 531 çıktı 3 haftalık sanırımm doktorum tekrardan kan istemedi perşembe tekrar gel keseye bakalım diyor
DeryaPekerr Biryabanci1 beta değerine göre ve yaptığın teste göre yeni bir gebelik olabilir canım işk başta söylediğim gibi ama bizler emin olamayız gene de bi kaç gün sonra bidaha bi kan verip test yaptırmanı öneririm
Makskala Biryabanci1 doktorum 20 gün sonra çağırdı baktı o zaman 5 haftalık filan demişti sizinde 3 haftalık filandır herhalde
Ezgibelakyol Biryabanci1 bende 6 gün kala öğrendim adete silik çizgiydi ve beta değerim 10.4 şuan 12 haftalık hamileyim 😃