honeysmom -Ozge- ay bilemedik işte aldık ama 1 paket 1 no 1 paket 2 no aldık stok yapmadık. Cogu kisi oluyor demis ama 🙈☺️
honeysmom Aysegul354 bizde 1 numarssindan 1 paket aldik, bizde alerjik reaksiyon gosterip gostermicegini bilemedigimiz icin stok yapmadik. Artik dogduktan sonra gorucez bakalimm 😌🙈
Halilarife honeysmom Bnde ondan aldım bna da çok küçük geldi bklm Allahtan 40 lı aldım olmazsa hemen 2 numaraya geçeceğiz