honeysmom Kızçeler kullanan var mı acaba? Sleepy 1 numara aldık ama gözüme çok küçük geldi, bebeğim doğunca olur mu bilemedim 🙈
Nureylaa honeysmom prima 1 numaraya göre küçük diyorlar ama kullananlar tam geldiğini söylemiş bende oyle aldim😊
Toprak_hira59 Sleepy bi adet 1 no bi adet 2 no aldım stok yapmadım belki pisik yapar yaramaz diye zaten 30 lu paketlerde
honeysmom Toprak_hira59 Bende stok yapmadım 1 ve 2 sini aldım ama hastane çantasına 1 i koydum 1 de gözüme öyle küçük geldi ki emin olamadım 🙈 2 sine açıp bakmadım bile henüz
Toprak_hira59 honeysmom ilk dogduklarinda zaten bebislerde cok minik oluyor yeni dogan kiyafetlerimiz bile baya buyuk gelmisti kizima bende hastane cantamiza 1 no koydum kucuk gelcegni sanmiyorum 😊
psychologist honeysmom çok fazla kullanamazsın çok küçük 2-3 hafta anca olur en azından benimkine olmadı ben prima kullanıyordum bulamayınca 1 kere aldım olmamıştı.
honeysmom psychologist kullanayım da uzun süre kullanmam çok önemli değil, zaten 1 paket aldık 1 numarasından.
-Ozge- honeysmom Ben sleepy 2 numara aldım o bile gözüme çok küçük görünüyor bebeğimin kilosu önde gittiği için bu şekilde tercih ettim olurda büyük gelirse küçüğünü hemen alırım diye düşündüm birde küçüğe çare yok ama büyüğü ziyan olmaz (klasik anne mantığı ‘seneye de giyer’😂) keşke sizde kilo durumuna göre karar verseydiniz
honeysmom -Ozge- ay bilemedik işte aldık ama 1 paket 1 no 1 paket 2 no aldık stok yapmadık. Cogu kisi oluyor demis ama 🙈☺️
Aysegul354 Arkadaşım sleepy kullandi 1 numarayi yaklaşık olarak 300 adet kullanmis. Ben ne olur ne olmsz pişik olur diye sadece 128li 1 numara aldim.
honeysmom Aysegul354 bizde 1 numarssindan 1 paket aldik, bizde alerjik reaksiyon gosterip gostermicegini bilemedigimiz icin stok yapmadik. Artik dogduktan sonra gorucez bakalimm 😌🙈