Kizannesi92 Handankzu 35+3 baskı bende de var sanki yürüdükçe tuvaletim geliyor gibide ama yok gelmiyor mesela az iş yapım az yurim korkuyorum o kadra aşağıda hissediyorum ki
mislinaninannesi Handankzu bnde 39+1im carsamba gidicem o zmn 39+3 oluyorum hicbir belirti yok insallah doğururum ya😀😀
Handankzu meleklerimveben 4 gün diyor ama gece de baskı yaptı sanki kanala giriyor anlamadım simdide oyle çok hareketli sürekli baskı yapıyor aşağıya doğru 😅
Biranneadayiiii Bende 38+1im benimkide aşağı baskı yapıyor tek temennim doğurmak 🤣 insWllah dogurursun bacım bı avazda 😁
Handankzu Biranneadayiiii ayyy inşallah ya yarın gidicem kontrole bakalım çok heyecanlandım baskı yapınca dedim gelicek heralde 😂
Handankzu Kizannesi92 ben dışarı çıkmaya korkuyorum artık her an wc ye gidesim geliyor geceleri zor uyuyorum artık doğsa diye bekliyorum 😬
ogretmen_anneee Kizannesi92 32 de bende suan öyleyim 😞 bebek resmen asagı da vajina da hıçkırıyor hareket ediyor
Kizannesi92 Handankzu Dışarda da çok vc ye koşarak gittim ama sorun ordaki tuvaletim yok baskı dan oluyor büyük ihtimal en son pozisyon almış bekliyordu çıkmak için an kolluyor 😂
Handankzu eliftalay bendede yoktu bugun ilk defa gece de oldu şimdide oluyor ama bakalım ekim bebekleri çok nazlı gelmek istemiyorlar 😂
Kizannesi92 eliftalay Handankzu sizin bebiş le haftaniz 39 benimki daha 35 bana erken gibi geliyor ama bu baskılar sancılar hiç keislmiyor hayırlısı vallahi bugünde güzel temizlik yaptım erken gelmese bari 😂
42_Ozkrt Kizannesi92 Canm benimde senin gibi bende 34+1 ama ultrosonda 36 haftalık gelişimi ilerde Ama benim karnım hep aşşagda hiç yukarı çıkmadı ve aşırı baskı yapyo yürümekte zorlanıyorum yerleştiğini hissediyorum erken mi gelicek acaba 🤔