calikusu_03 çalışanlar idarenin kararıyla çalışıyor. İdare izne ayrılmaycaksınız demediği sürece ben gitmeyeyim diyemiyorsunuz onu demek istiyorum. İzme ayrılmak istemiyorum çalışacağım diyemiyorsunuz genelge olduğu için. Genelgede “idare gerek gördüğünde geri çağırır” gibi bir ibare var.