35+4′teyim, el ve ayaklarda bariz ödem şişme hissediyorum, bebek ters duruyor ayak hareketlerinden ötürü sanırım hep bir tuvalete gitme gerekliliği oluyor, bu ara akıntı da mevcut ama riskli bir durum yokmuş, haftada bir doktor kontrolü nst, 37′yi geçmez dedi doktorumuz son olarak minyon bir bebek dedi ne kadar kilo aldırabilirsem kardır diye çabalıyorum😬😂bende rahim ağzı kısalığı kritik seviyede, progestanla evde yatıp duruyorum 🤦🏻♀️