5711453 çatlatma iğnesinden sonra benimde ağrım falan olmadı aşılama yapılırken ağrım çok oldu doktor vajinan dar o yüzden çok ağrı hissrtmişsindir dedi aşılamadan sonra benimde hiç ağrım kasık ağrısı vs olmadı psikolojik olarak oturup kalkarken dikkat ettim ilk gün sonrası normal hayatıma devam ettim mesela ben rahim filmi çekilirken de öldüm öldüm dirildim anestezisiz Di bazıları adet ağrısı gibi diyordu herkes farklı oluyor stres yapmayın düşünmeyin akışına bırakın inşallah hayırlısı ile güzel haberler alırsınız