aynam aşılama esnasında biraz ağrım oldu hatta çok ağrıdı benim vajinan çok dar dedi doktor belki o yüzden 20 dakika yattım sonra hatta dayanamadım lavaboya gitmiştim neyseki önemli değilmiş. Ben zaten kilolu birisiyim çok anlayamadım kilo aldırıp aldırmadığını ama şişkinlik yapmıştı ödemli gibiydim ama kilom aynıydı