Alya2733 tatliayminaninannesi ne kadar kalırsa o kadar iyi merak etme biliyorum zorluyor seni artık bende aynı durumdayım ama mecbur
Rukiye0_ 37+4 teyiz ve ben çok korkuyoruuuumm doğuramiycam sezeryan olucak diye😔😔 çok tedirginim aşırı derecede kasılmalarm var iyice zorlaştı herşey artık ama bu korkuyu nasil yenerim hic bilmiyorum😔
Sumeyyeee tatliayminaninannesi inanırım son haftalar insanı zorluyor yoruyor birde benim 2,5yaşında kızım var benimle sürekli oynamak istiyor 😅
Dilosseee tatliayminaninannesi canım benim kuzenim 4 çocuğunu da 42. Haftada doğurdu bende ilk doğumumu 39.haftada yaptım
mlksh25 Bende bugün 39 oldum bi taraftan doğurmak istiyorum, bir taraftan dogurmaktan korkuyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Nişanda dün geldi bekliyorum
DenizveKumsal 34+1 haftalık bebeğim bugün hurma yemeye başliyim dedim anneannem vermişti Kabe’den geldi dedi baktım çok güzel yanlışlıkla bi 10 tane falan yemiş olabilirim belime ağrı girdi şimdi inşallah bişey olmaz 🤭🤭
zeynepin_annesiiii tatliayminaninannesi acele etme canım benimki tam kırk haftalık geldi onlar geleceği zamanı biliyo
Merve1502 tatliayminaninannesi ooo maşallah 38. Haftadan sonra her an olabilir zaten belki o yüzden demişlerdir son gün ne zman en geç
saykoogg tatliayminaninannesi bide şey derler dünyada herşey zararlı oldu buyüzden bebekler erken doğuyor falan derler hiç görmedim erkenden geleni 40 haftada doğuyor artık bebekler genelde bende 36+4 üm 40a kadar yolu var sanırım. Cinsel ilişki tetikliyo doğumu diyolar birde gögüsleri uyarmak doğumu getirir diyorlar deneyin bence belki bebişin gelesi tutar :) Allah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🌹
Sedaakgulx Merve1502 benimde 10 Kasım bakalım beklicekler mi o günü yoksa gelcekler mi bizimkiler çok merak ediyorum valla 🤷♀️😄