Merve1502 tatliayminaninannesi aynen öyle oldu sanırım eşim de küstürdünüz oğlumu diyor bana kavuşmaktan vazgeçti 😂
tatliayminaninannesi Esmaa-ess ben hangi doktora gittiysem maksimum 25 ekime kadar doğurursun dediler 🙄
Esmaa-ess tatliayminaninannesi Yaa neden ki 2 Kasım’da tam 40 hafta dolmuş oluyor bizde Çarşamba doktorun yanına gidecez çatı muayenesi de olacak bu sefer
Merve1502 tatliayminaninannesi doğru 😁 38. Haftanın içindesin daha doktor niye böyle erken tarih vermiş ki sana acaba bizim daha 10 kasıma kadar yolumuz var
Kumru_ tatliayminaninannesi Bence karın küçük olunca daha zor. Ben de öyleyim iç karnım geniş ama çok zorluyor. Hayirlisiyla sağ salim kucağına alırsın inşallah 🌸🌸
tatliayminaninannesi Merve1502 bilmem bütün doktorlar öyle dedi🙄 hatta bi tanesi 1 ekimden sonra her gün hazırlıklı ol dedi sen düşün abdbdhdhdhs
Sedaakgulx Merve1502 benimde 10 Kasım bakalım beklicekler mi o günü yoksa gelcekler mi bizimkiler çok merak ediyorum valla 🤷♀️😄
Merve1502 tatliayminaninannesi ooo maşallah 38. Haftadan sonra her an olabilir zaten belki o yüzden demişlerdir son gün ne zman en geç
Dry35 tatliayminaninannesi 39+1 im yarın suni ile doğum başlatacak doktorum dua edin kızlar sancım gelsin
guzelbebegimmmmm tatliayminaninannesi tam o gece doğurmuştum 39+0 dı☺️ Rabbim size de kolay doğumlar nasip etsin
tatliayminaninannesi Esmaa-ess bende çarşamba gidicem çatı muayenesi yapacak beni de🙄 belki doğum başlar He ne dersin😅😅
Burcunuz tatliayminaninannesi bugün kasilmam var bı umut bekliuorm. 🙄 10 dkika da falan karnımı sanki sıkıp sıkıp birakiyorlr
Basakbalik Bizimki yarın tam 40 hafta olucak ara ara kasilmalarim oluyo ama daha bir şey yok sanirim oğlum içeriyi çok sevdi hiç dışarı çikmak gibi bir duşuncesi yok :)