Merveonay Malesef biraz bekletiliyo sehir de bide Malesef uzak targim falan bende sincandayim yakınca iyi oluyo a life bende çok gitmedim 2 kontrol gittim 3.ye doğuma gittim Allah’tan şehire 😊 geceleri falan denk getirmek iyi oluyo rahatça beklemeden girip cikiyosun hemen hayırlı doğumların olsun 🤗