Mom54544 öyle birşeyler ayarlıycam bende ilk doğumda paket almıştım çalışıyordum ve akşam nöbetlerinde muayenelere gidiyordum o yüzden şimdi şehir hastanesine gidiyim dedim hani doğumu gene alife yapım bana ora yakın çünkü eryamanda oturuyorum ama şehir Hast. Deli oldum geçen gün istedikleri tahlilleri bile yaptırmadan çıktım doğru a life ora en azından ilgili temiz