Ugurbocegim hamileliğimin başından beridir kullanıyorum 34.haftada bırakıcak doktorum 4 kürtaj 1 düşük yaşadım ve operasyon oldum rahimi güçlendiriyomuş fitil bebeğin sağlam tutunmasını sağlıyormuş çok şükür bi problem yaşamadım ve doktorum kasılmalarada iyi geldiğini söyledi yani rahimde ağrı olmamasının nedeni fitil dedi sıkıldım kullanmaktan ama mecbur 2 hafta kaldı bırakıcam inşallah ☺️☺️