Doktorunuza güvenin. Kullanılmasını uygun gördüyse buradaki yorumlara göre kullanmamazlık yapmayın.
Bazı doktorların devam ettirmesi bazılarının bıraktırması yapılan çalışmalarla alakalı. İngilizce öğretmeni olduğum için yabancı kaynakları taradım. Bazı kişilerde progestanın ekstra bir faydası olmamışken ( çünkü plasentadan 18.hafta itibariyle salgılanmaya başlıyor) bazı kişilerde rahim uzunluğunu korumada erken doğumu engellemede faydalı olduğu bulunmuş. Hepimiz biriciğiz bedenleriniz farklı başımıza ne geleceği belli olmaz. İhtiyatlı olmak gerek.
Ben de tedbir amaçlı progestan iğne olmaya devam ediyorum 26. Haftadayım.