Dilaraa1 Ben 2 gündür kullanmıyorum, şimdilik iyi gidiyorum. Ara ara vuruyor tabii ama. Doktor 14. hafta itibariyle bırakabileceğimi söylemişti. Bundan sonrasında bulantılar durmazsa reflü vardır diyerek ona uygun başka tedaviye geçeceğini söylemişti. Reflü kaynaklı bulantılar oluyormuş. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede azalır ve geçer 🙏🏻