Gmznida evet malesef gitti çünkü 2saate bir değiştirdim devamlı çiş kaka yapıyor pişik olmasın diye eve bide çoğu zaman tam altını degistirdigim anda yapıyordu aynı anda 2 3 bez gidiyodu yani halada öyle sağolsun ne zaman altını değiştirsem yapıyor🤣 bi arkadaşım var aramızda 5gun var onun bebeğide aynıymış sanırım yenidoganlarin hepsinde var bu temiz beze yapiolar sagolsunlar🤣