Gmznida valla canım yaşadığım tecrübelerime dayanaraktan söylüyorum en iyi bezin hangisi olduğunu bebeğine kullanarak bulacaksın çünkü ben bu zamana kadar sleeyp natural kullandım evy baby kullandım minies kullandım oda pişik yaptı en son prima premium care kullanıyorduk oda sızdırdı 5 numaraya geçince sonra molfix kullandık oda çok sık pişik yapınca tekrar prima premium care geçtik şuan oğlum 21 aylık şimdilik sorun yaşamıyoruz çok şükür