Aysehsdmr baby74 benim 2 hamileliğimde de en belirgin belirti gazdi. Ben 2.sinde gazdan supelendim planlı bı gebelikti benimki. Şuan hamileyim 🤗🥰 seninde olabilir
BesteKc Ysmnbarin o zaman acilen bir üroloğa gidin böbreklerinizde bir sorun olabilir, hurafe uydurmayın kendi kendinize 😂😂