Benimde bat 31 ekim. Bu akşam test yaptım negatif çıktı. Cuma günü hcg 0.22 çıkmıştı. 1 haftadır aşırı gaz sancısı bel ağrısı yaşıyorum. 2 gündür de çok fazla akıntım var. Negatif çıkınca umudu kestim bir hastalığım var diye endişe duymaya başladım yarın doktora gideceğim