Ceylannnnn sezeryanda gözünü bile zor açıyorsun ne kendine ne bebeğe hayrın dokunur. Kolay mı ameliyat bu. Ben doğum yapmadım daha önce ama 2 kez kardeşimi 2 kez görümcemi gördüm.(sezeryanda) ilk gün acıdan bebeği bile gözleri görmüyor. Kimsen yoksa parayla tut bari birini. Zorlanırsın demiyorum ben yapamazsın diyorum! Yukarıdaki anket de biraz sıkıntılı olmuş, her iki anlamda çıkıyor. Soruya dikkat etmeyen yukarda yazılanlara göre hem evet hem hayır diyebilir