Ela2021 öncelikle çok teşekkür ederim Allah razı olsun öyle özel bişi yapmadım şunu uygulim falan yapmadım ilaçlarımı kullandım saati saatine doktorumun tek söylediği şey başından beri sana üzülmek yasak stres sıkıntı yasak bu kadar bunları dinledim transfer olduktan sonrada beni üzecek insanlarla sonuç alana kadar konuşmadım görüşmedim örn;kaynana görümce 12 gün elimden geldiğince pozitif olmaya çalıştım doktorum bide sağlıklı beslen demişti onuda yaptım çok şükür pozitif olduğunu öğrendim 🌸 darısı tüm isteyenlere inşallah