Bzkrttt öncelikle sağlıkla büyütürsün inşallah hayırlı evlat olsun maşallah çok güzel bir doğum hikayesi olmuş . Benim arada 2 sene olacak. Doktorum ssvd yaptırıyorum dedi riskleri var ama yapılır ssvd için fiyat al farkı oluyor deyince tmm dedim yaptırır inşlalah ammaher kontrole gittiğimde unutuyor beni . Suni sancı vs verilmiyor tamamen kendi sancın açılman olması lazım demişti . 3,4 gündür ara ara sancım oluyor açılmam yoktu sancı da nst de az çıktı . Salı günü gittim hiç normal doğumdan söz etmedi ya işine grlmiyor risk almak istemiyor ya da unutuyor ben de çok ısrarcıyım 37 hafta 1 günlüğüz çaylardan içsem açılmayı sancıları kolaylaştırsam işe yarar mı inşallah ben de buraya hikayemi yazarım dua eder dua beklerim 🙏