Karamelasepeti
38+4 te ilk çatı muayenemi oldum açıklığım 1 cm di, muayeneden sonra regli oluyormuşum gibi iki gün boyunca karnım ağrıdı üç, dört gün boyunca parça parça kahverengi akıntım oldu bir sonra ki çatı muayenemi 39+4’te sancım vardı kontrole gittim 3 cm di bu sefer lekelenmem kanamam olmadı zaten doğumum başlamıştı akşamına doğum yaptım. Kişiden kişiye göre değişebilir, herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir ama bence doğumun en zor kısmı çatı muayeneleri yani benim için öyleydi. Ama bitti.😅