Valla canım hiç kendini strese koyma bu günlerin tadını çıkar bebeğini büyütürken yoldan geçen gebe kadınları görünce bı heveslenecelsin kendi gebeligini hatırlayacaksın…..yani ben öyleydim açıkçası ilki rahat geçmişti simdikine göre kıyaslayınca ama yine içinde onunhissetmwk bı başka yani ben hevesleniyorsum ozluyordum gebelik halimi…..ye canina bak geç saatte hamur işi yeme hepsi bebeisine yarası
Bnm ilkide normaldi bu da öyle olur umarım sezaryani olupda oğlum ortada kalır düşüncesi var sezeryan zor olursa bı bı düşüncem var sonrası Allah’a emanet yaşayıp gorecem….bnde ilkinde oğlum nasıl kime benziyo merakdan catliyordum o merak taaa bizi 40+1goturdu😅