perilice123 Egeninannesi1 ben de anlamiyorum valla sali gunu kontrolum var doktor acilma sanci olursa yatis vericem dedi insallah olur🙏🏻
Egeninannesi1 perilice123 O zaman suniye başvurmaz hemen açılmana bakar diye düşünüyorum. Bakalım yarın benimde kontrolüm var doktor ne diyecek. En son gittiğimde açılmam yoktu
perilice123 Egeninannesi1 ben de ayni durumdayim. Insallah saglikla dogar bir an once bebislerimiz🙏🏻🙏🏻
Rana18 EsmaaaaMeva1 bebek çok iri olduğu için daha fazla beklersek normal doğum şansını kaçırırız dedi doktorum
Zzozan Egeninannesi1 benimde an itibariyle 9 gün kaldı ve gerçekten artık gelsin istiyorum. Sarılıp koklamak istiyorum
-Selma- Sonn 8 normalde belirtim yoktu ama simdi hafif hafif agrilar giriyor yalanci da olsa umutlaniyorum 🤰🤰😥🤗insallah gelir bebisim 🤗❤💜