Egeninannesi1 Kızlar 00:00 itibariyle 9 günümüz kaldııı 😍 Bana bir heyecan bastı🙃 Eşim karantinada 1 haftası kaldı. Hem karantina bitmeden doğmasın diyorum hem de kavuşmayı çok istiyorum. Var mı benim gibi olan ☺️☺️
Egeninannesi1 perilice123 Ya şöyle doktorum doğum tarihini en son 6 Kasım demişti ama program 3 Kasımda doluyor. Ben anlamadım birşey 🤷🏻♀️
perilice123 Egeninannesi1 ben de anlamiyorum valla sali gunu kontrolum var doktor acilma sanci olursa yatis vericem dedi insallah olur🙏🏻
Egeninannesi1 EsmaaaaMeva1 Ay benimde kontrolüm var yarın. Ben tek haneleri görünce uyku falan kalmadı😬
Elifvolkan2202 Egeninannesi1 inşaallah 😊 Umarım seninki tam zamanında olur böyle beklemek daha stresli
Rana18 EsmaaaaMeva1 bebek çok iri olduğu için daha fazla beklersek normal doğum şansını kaçırırız dedi doktorum
Egeninannesi1 Elifvolkan2202 Tabi haklısın inşallah hayırlı zaman ne zamansa o zaman gelsin yavrularımız ❤️❤️