ozgese-s Kızlar benim de 8 çıktı doktora gösterdim ama bişey demedi ilaç kullanmam gereiyomuydu bilemedim
Semaen Lily_n doktorların bu ihtimalleri söylerken insanları tedirgin etmelerini anlamıyorum o dedigi cok yüksek değerlerde olur sizin 18 çıkmış yani anlamm veremiyorum bir idrar yolu enfeksiyonunda dahi çıkan bi değer. Bence takılmayın bu kadar .
guzelbebegimmmmm Lily_n benim de 1 ay önce sizin değerinizle aynı çıkmıştı. Pcr verdim emin olmak için. Negatif çıktı hamdolsun. Ağır grip olmuştum boğaz enfeksiyonu falan