Lily_n Selam. Serklajdan 5 hafta sonra Kanda CRP degerim 0-5 olmasi gerekirken 18 cikti. Doktorum antibiyotiye basladi. Cok korkuyorum. Bu durumda olan arkadaslar var mi? crp degeri kac?(
Lily_n nevarneyokk doktorum serklajla alakali oldugunu soyledi( kac haftalik hamileydiniz siz o zanab?
ogretmen_anneee Lily_n kuzum o değer sende hemen düşür bende 2 hafta da anca düştü ama benim rahatsızlığım var hep yükseltiyor 😞 korkma o yüzden ben hep yaşıyorum . sen ilacını kullan tedirgin olma İnan ki birşey olmaz çok geçmiş olsun
Minigimibekliyorum Lily_n 18 haftaligim acile aşırı kaşık ağrısı ve sancim var di gittim kan idrar aldılar.orda çıktı .hicbisey demediler hiçbirşeyde yapmadılar.kendi doğum doktoruma gittiğimde söylerim ancak
Semaen Lily_n doktorların bu ihtimalleri söylerken insanları tedirgin etmelerini anlamıyorum o dedigi cok yüksek değerlerde olur sizin 18 çıkmış yani anlamm veremiyorum bir idrar yolu enfeksiyonunda dahi çıkan bi değer. Bence takılmayın bu kadar .
sedanuryerlikaya Lily_n Bende 30+6 haftalığım benimde yüksek çıktı crp acildeki doktor antibiyotik verdi bende emin olamadım açıkçası