Selenesila benim ilk doğumun normal di inşalah 2.çocuğumuda bi aksilik olmazsa normal doğurmak isterim. Ama size bi arkadaş tavsiyesi kimsenin dediklerine bakmayın dinlemeyin.. İşte çatı muayene ağrıtıyormuşta normal doğum şöyle zormuş ta. Ben bana anlatmak isteyen herkesi susturmuştum çünkü herkesi ağrı eşiği farklı ve ben o an neyle - nasıl bi acıyla karlŞılaşacağımı o an öğrenmek istiyorum derdim anlatmak isteyene. Çatı muayenesi için ise Allah aşkına kızlar dr 2 parmağını sokuyor ve bi kaç sn. Sürüyor. Sözüm ona çok acıyor diyen arkadaşlar kocanızla ilişkiye nasıl giriyorsunuz böyle anne adaylarını korkutan insanlardan nefret ediyorum. Benimde başıma geldi 15 dk Yarım saatte bir ebe beni doğumhaneye götürüp çatı muayenesi yapıyordu gıkımı çıkarmıyordum çünkü o ebe senin için orda keyfinden parmağını senin orana sokmuyor.