Selenesila ben normal doğum yaptım canım suni sancıyla , şimdide nasipse mecburi sezeryan olucam sana şu kadarını söyleyebilirim ki candan can çıkıyo mutlaka her doğumun zorluğu var kolay diyene de İnan ma ama normal doğumu yaşamış biri olarak benim durumum biraz farklıydı ama doğum açısından konuşuyorum ki mükemmel bi duygu tamamen mucizeye tanıklık oluyorsun canın acıyo evet ama İnan o anın acısı bile güzel yeterki sağlıklı gelsin yavrularımız hiç stres yapma kulaklarını tıka mucizeye tanık et 🙏🏻🤍