Duy_gu ben gebeliğin ilk başında özele gidiyordum. Burdaki tavsiyelere göre şehir Hastanesi’ne basladim. Hep Necati hocaya gidiyorum..harika bir insan. Sabah erken gidince sıra alınabiliyor . Bazen Necati hocaya vermiyorlar sıra. Mesela bazı haftalar 12 hafta üzeri gebelere bakıyor. Bazı haftalar herkese. Riski gebeljkten dolayı 3 gün hastanede yattım odalar tek veya çift kişilik tertemiz . Yan oda da doğum yapanların yanlarında refakacti vardı hatta eşi yanında olanda vardı. Yani ben gayet memnunum :)