Duy_gu Evet ama şöyle düşünün şu süreçte randevu bulabilmek bile bir mucize. Evet bu hastaneyle alakalı bir durum çok hoş değil. Zaten sizde bilerek o isme randevu almamışsınız zannımca ki burada nasıl diye soruyorsunuz. içeride doktor vardı asistanlarla beraber ve çok ilgiliydi. İkili testi asistan yaptı ama ben şikayetçi değilim sonuçta onlarda baka baka öğrenecek. Hiç bir doktor mezun olduğu gibi o koltuğa oturmuyor ☺️ Gönlünüzü ferah tutun😊