Gamzenur124 bende bugün aradım hastaneyi başka hastaneye randevu alırsan goruntuleyemezsin dedi ama hastanenin sayfasına girdim patoloji sonuçları bölümüne tıklayınca tc ve biyopsi no istiyor biyopsi noyu bilmediğim için labaratuvara bağladılar ama bakan olmadi telefona eğer biyopsi no verilirse görüntüleyebilirim ss alıp başka doktora gösterirdim ama bakalım yarın tekrar şansımı deniycem arayacam olmadı mecbur bekliycem randevu çıkmasını