Merhaba ben geçen sene ölü doğum yaptım bebek anomaliydi bunun için doğum yaptığım gün benden kan alındı ve bebeğin kordon kanıyla plasentasından parça alınarak genetiğe gönderilmişti. Hastanenizle görüşüp yaparsanız yönlendiriyorlar. Sonuçlanması 1,5 ay sürüyor bilginiz olsun