Svlykck maddi durumunuz iyise tabiki özel derim özel odanın içinde duşu lavabosu var hizmeti güzel devlet hastanelerinin hiç biri iyi degil gerek doktor gerek hizmet olsun şahsen memnun değilim geçenlerde kanamalı bir hasta geldı hastaneye ve kadına normal Doğum yapmaları için zorladı doktor kanamayı durdurmak yerine normal için zorlandı olmayınca kanama artınca sezeryana alındı anne ve bebegi vefat etti😞doktor görevden uzaklaştırıldı bunları duydukça daha çok korkuyorum