Merhaba hanımlar🙂 benim 3 hafta önce bi kanamam oldu o zamanlarda adet dönemimdi ama kanamam çok cok azdı hemen geldi gitti tabi hemen doktora gittik zaten bi kere geldi daha gelmedi geçti. Bu sabahta yine adet günlerim bu zamanlar cok cok az bi kan geldi sonra hemen kesildi 2 saattir kontrol ediyorum daha bisey yok suan uzanıyorum birazdan doktora gidicez sizce ne olur ? Lütfen beni rahatlatırmısınız😢 netten araştırıyorum bu haftalarda olabiliyormuş ama korkuyorum ister istemez