Yesimyce61 Bende 5+3 günlüğüm en son iki gün önce değerim 3300 dü hala keseyi göremedik yarın tekrar bakmaya gidicez :) daha önce dış gebeliğin olduğu için endişeleniyorum. Var mı benim gibi olan 😌
Yesimyce61 Eminedmr doktor bana da vakinal baksak götürürüz dedi ama daha erken gerek yok dedi bende dış gebelik yüzünden biran önce görmek istiyorum aslında değerlerim iki katı güzel artıyor yine de korkuyorum işte 😏
HilalDhn 5+3 fakat iki gündür mide bulantısı kokular beni benden alıyor 🤦🏻♀️ Napcaz böyle bilmiyorum 😣😣😣😣
Eminedmr Yesimyce61 gönlünü ferah tut ben gittiğimde asla duyamicam diye ağlayarak gittim kahve rengi akıntım falan vardı hatta ama şükür sende inşallah evladını görüp kalp atışını duyarsin
Yesimyce61 Burcutasan suan doktordayım görür gibiyim ama idrara sıkışşan daha net görürüm diyor inat etti alttan bakmıyor adam 👨
cahillesohbetikestim Burcutasan merak etme canım hepsi geçiyor ilk üç ay adam akıllı hiçbir şey yemedim sadece çubuk krakerle beslendim desem yeridir 4 kilo vermiştim ama 13. Haftaya girmemle birlikte her şey yoluna girdi çok şükür şuan 24+2 yiz Alp oğlanım la fazlasıyla besleniyoruz 🤣🧿💙
dnzm1 Burcutasan aynıyız canım belirtiler de aynı bende bugün 6+1 im yarın randevum var bakalım gecen gün kanamam oldu doktor şlaç verdi keseyi görmüştük yarın da kalp atısını duyarım inşAllah hayırla🙂
Babydream Burcutasan benim mi aksine iştahım açıldı delicesine yemek yiyorum ve hiçbişeyden tiksinmiyorum 🙈
Busenaz15 Burcutasan gittim kızlar bugün sabah hastaneye doktor baktı bebek iyi dedi kalp atışını da dinledik olur böyle şeyler aktif kanama olmadığı sürece endişe edicek bişe yok dedi yorma kendini uzan bol su iç dinlen dedi çok şükür 😇🙏
Hanzademerve Burcutasan bende ⅔ hafta önce senin gibiydim halen sucuk yiyemiyorum turşu yiyemiyorum baş ağrım vardı geçti, kusmam yok hafif bulantı vardı oda geçti bu hafta hiç midem bulanmadı öyle