Elsu26 Linakent 29+3 haftalık hamileyim göbekten eser yok 😂 iç karnım genişmiş söylemesem kimse anlamaz
Cylnsms Linakent iç karın genişse geç çıkar . Benim 21′den sonra hafif çıktı . Doktorum boyun uzun ve iç karnın geniş olduğundan 7. Ayında belirginleşir demişti.
Bebek9 newbabyno2 hareketler 20 21 de daha net hissediliyor cnm elini karnına koy yine hissedirsin suan bence. Ben 21 oldum karnım küçük ama bebeğim gayet iyi
Linakent newbabyno2 benimde hiç çıkmadı canım ama hareketlerini çok rahat hissediyorum tekmelere bile erken başladık 😅
okuyor Haftada yemeği fazla kaçırmışım gibi minik bir göbek çıktı. Dışarıdan belli olmuyor ama kot pantolonlarim falan olmuyor. Gaz ve şişkinlik de var tabi.
Serpil-Harun21 Linakent 27haftaya kadar falan minnacıktı göbeğim dılardan kimse anlamıyordu hamile olduğumu 32+4 yim şimdi daha yeni anlıyor dışardan gören beni eşimin akrabaları dün gelmişlerdi biraz kalabalıktık hepsi ayrı ayrı karnın hiç yok dediler
poncikveannesii Linakent 12.haftda hafif bi sivri çıkmştı şimdi 16dayım helede tok karınla ben burdayım diyor😂
Asfgghjjcansu12 poncikveannesii bende 12 deyim sivrildi öne doğru inşallah 16 da bende öyle olurum ya 😂🙏🏻😘
Elsu26 Seross10 aman bence daha iyi bi arkadaşım var aramızda 10 gün falan var kocaman göbeği var yürüyemiyor oturamıyor çorabını ayakkabısını bile giyemiyor 😂
Filizz123 Haftama girmeme 2 gün kaldı her gören son ayın mı diyoo bırakın çıkmasın çıkması da ayrı Bi dert bncee geç çıksın
poncikveannesii Asfgghjjcansu12 Şimdiden ilerki haftlar için korkuyorum ne hale gelir diye bilemiyorum 😂
Mom6272 yanii zayıf birisi olarak 12. haftadan beri karnım var, hamile olduğumu öğrendiğimde cok siskinlik gaz vs vardı o geçti şuan bildiğiniz göbeğim var🤷🏼♀️