Afyy Haftadayım Son 1 haftadır kasıklarda ve biraz üstünde ağrılar oluyor normal mi bu haftalarda yaşayan kızlar ses verin lütfen
fyznrilter Afyy ağrılar normal cnm bebek büyüyor ve rahimde genişlediği için ağrılarımız oluyor, bizde 31+4 haftalığız bende ağrı çekiyorum ara ara
badembid Afyy ben de öyleyim canım yatarken belim sırtım ağrımaya ve oturduğum yerden kalkarken kasıklarımda ağrılar olmaya başladı normal diyorlar düzensiz ağrılar olabilirmiş. Ben de 30+6’yım
Ecembass22 Valla bizde 31 hafta 3 gunluguz bende de aynı durumlar var canım ama normal sanırım oda büyüyor
Afyy Ecembass22 erken doğum riskim vardı 24. Haftadan beri progestan kullanıyorum o yüzden tedirgin oldum umarım normaldir
Afyy fyznrilter sürekli uzanıyorum kendimi hiç yormuyorum umarım bebek büyüdüğü için oluyordur tedirgin oluyorum ister istemez
Afyy cocoblog Evet aynı haftalarda böyle şeyleri yaşayan olduğunu duyunca bir nebze bende rahatlıyorum umarım sorunsuz bir şekilde doğururuz hepimiz
Afyy ogretmen_anneee benim 24. Haftadan beri hep aşağıda zaten o haftadan beri progestan ile devam ediyorum😔
Afyy badembid ağrıyı çekmek değil de normal bir durum olduğunu bilsem en azından rahat olurum biraz umarım ilerleyen günler daha da zor geçmez
Afyy Senemir-35 teşekkür ederim ya gerçekten böyle okuyunca içim rahatladı bir nebze hep erken doğum tehdidim vardı o yüzden çok kafaya takıyorum sanırım
Senemir-35 Afyy çok sıkıntı da etmeyin kendinize sakin olmaya çalışın elinizden geldiğince 😊 faydası olduysa ne mutlu bana 😊😊
BsrGlmz Arkadaşların dediği gibi rahime inmeye başladığı için ağrı olabilir kramp şeklindeyse magnezyum eksikliği de olabilir kullanıyor musunuz?