Orange minime-baby Size mi bıraktı doktorunuz peki ? Yani sezeryan ile alma fikri falan var mıydı.Durumuna göre mi karar veriliyor acaba.
minime-baby Orange ben sezeryan istemiyorum zaten devlet hastanesinde doğum yapacağım risk olmadığı sürece sezeryan yapılmıyor. Ve 41. Haftaya kadar bekliyorlar normal doğum için
Babyandmom22 minime-baby pazartesi doğuruyorum kızlar suni sancıyla başlatıcak doktor doğumu🙈 hemde kendi doğum günümde😅
minime-baby Babyandmom22 ayy ne güzel bende perşembe nasipse 🤗 suni sancı nasıl birşey bizede biraz anlatırsın ya 😀🤦🏼♀️
Babyandmom22 minime-baby valla sabahtan beri araştırıyorum bakalım buraya pozitif normal doğum hikayemi yazarım inşallah🙈😅
Meleqim06 Babyandmom22 ayyy çok şükür gülüm sağlıkla büyüsün inşallah RABBİM uzun ömürler nasip etsin doğumunu paylaş mutlaka 😘😘bizde bilgi ediniriz tekrardan sağlıkla büyüsün bebiş Sanada üzün sağlıklı ömürler diliyorum yuvanda ailenle beraber sağlıklı nice yaşların olsun 😘🧿❤️
Babyandmom22 Meleqim06 valla pek pozitif bir doğum olmadığı için paylaşıp sizleri korkutmak istemem akışına bırakın😅♥️
Meleqim06 Babyandmom22 hadi yaa bence de bebegım sen en iyisi de anlatma bence 😂😂 sen gitt bebişi yerimize öppp 😘❤️
Zehrayenianne Babyandmom22 bende bu gün belki doğrururm diye koltukları sildim yorulursam doğum başlar belki diye 😂😂 ama tık yok 38+5 olduk
minime-baby 41+0 da suni sancıyla normal doğum hayalleri kurarken sezeryan olduk 🙈 nasip böyleymiş şükür aldım kucağıma darısı başınıza hanımlar 🤲🏻❤️🤗