Mamman Mamman Yani 2 günde bir çıkabiliyorum ama aşırı zulümle çıkabiliyorum. Çok ama çom zorluyır beni. Tabi çokda ıkınmak gerekiyor korkuyorum. 5+2 yin daha çok başındayım hamilelğin.
gozdekrks Mamman valla bende oyle 1 er ölçek ise yaramadı 1 sefer 2 ölçek içiyorum yaklaşık gaz yapıyor vs ama.bosaltim tamamen oluyor
gozdekrks Serra12 evet ilk içince karnın sisecek davul gibi, gaz ve şişkinlik olcak malesef 🤣 3 4 saat dayanman lazim sonrası malum
Kubbbraa Slndfne kefir kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum hemoraidim var kan ilaçları kabızlık yapıyor çok kötüydüm taa ki kefir içene kadar hemde çok faydalı bebeğe ve sana sadesi biraz ağır orman meyveli alıyorum yasindski oğlum bile iciyo