Slndfne Kızlar yardım edin bu sorunu nasıl çözerim günlerdir çok rahatsızım zeytinyağı içtim komposto içtim hiç işe yaramadı sizlerde oldıysa nasıl çözdünüz
Ebrubuse Slndfne kuru erik ye canım ayrıca doktor bna yarım ölçek osmolok içeblrsn demişti çok fayda oluyo
Busra2013 Slndfne ay benfe bugün oyleyım sureklı tuvaleteyım kabız olmusum fln karın agrısı 20+6 haftalıgım
Serpil-Harun21 Slndfne kefir ve lifli gıda öncelikle bir iki gün kullanımla suyu oldukça çok içmelisin kuru baklagillerden biraz uzak dur yoğurda zeytinyağı koymalısın öyle denemelisin birde bende bu sorunu çok yaşadığım için böyle atlatıyorum
Serra12 Bende aynı durumdayım aynı zamanda hemoroid oldum lütfen tavsiye verin doktor ilaç veriyormu kabızlık için
Gulsah03p Serra12 tabiki duphalac diye bi srüp var sabah sağlık ocağına gidip yazdirabilirsin yada direk gir ezzanaden al bitkisel bi surup çok etkili
Ilossuzun Slndfne valla cnm ne yalan söyleyim sabah kahvaltısında çay içtiğimde beni tuvalete çıkarıyordu direk
Sgnn Slndfne doktorum probiyotik verdi. Aynı zamanda sıvo demir ilacı kullanıyorum. Çok zorlanırsam 2 günkurusu yiyip üzerine su içiyorum canım. Ama kaf haftalık olduğun önemli. Doktoruna danış bunları istersen
caganin_annesi Ben kendimi bildim bileli kabızım. Hamile kaldığımda doktorum bir ilaç yazdı, ismi vinalac. Her vitamin, B12, folik asit, probiyotik ne ararsan var içinde. Günlük tuvalete gidiyorum bende şaşkınım.
Mamman Gulsah03p Nasıl kullanmalıyız bu şurubu ben de bugün aldım ama sabah öğle akşam 1 kez yazıyor bana fazla olurmuş gibi geldi.
Eminedmr Mamman bende kullanıyorum banada bı ölçeği fazla geldi bı yemek kaşığı bana kafi gelmişti akşam içip yatıyodum
Mamman Nasıl kullandınız duphalac’ı? Gece yatmadan önce içilmesi gerekiyor gibi yorumlar görmüştüm bazı forumlarda. Kullananlar nasıl kullandıklarını paylaşırsa aşırı mutlu olurum 🙏🏻
gozdekrks Mamman valla bende oyle 1 er ölçek ise yaramadı 1 sefer 2 ölçek içiyorum yaklaşık gaz yapıyor vs ama.bosaltim tamamen oluyor
Mamman Bana incir, kayısı, vs fayda etmiyor. Kendimi bildim birli kabızlık çekiyorum. Kolonoskopi yaptırdım bağırsak tembelliği var. Sabahları aç karnına kahve sigara içince tuvalate çıkabiliyordum bir tek ama hamile olduğumu öğrenir öğrenmez sigarayı da kahveyide tabi ki hemen bıraktım. Dr. Nutri fiber verdi 2 haftadır kullanıyorum ama yok. Aşırı rahatsız hissediyorum. En son duphalac alabilirsin dedi. Onu da nasıl kullanmalıyım bilemedim.
Mamman Mamman Yani 2 günde bir çıkabiliyorum ama aşırı zulümle çıkabiliyorum. Çok ama çom zorluyır beni. Tabi çokda ıkınmak gerekiyor korkuyorum. 5+2 yin daha çok başındayım hamilelğin.