Busra2013 Hhilall37 bende hep sag kasıkta atıyor pıt pıt bazende soldan saga yada sagdsn sola ufak bı balık yuzuomus gıbı oluo😂❤️
Hhilall37 Busra2013 hahah hep aynı hisler demekki benimde sol kasıkta pıt pıt ☺️ ortalarda olursa balık gibi yüzüyor şuan diyorum 😂
Kumsallina95 Busra2013 oluyor ilk gebelikse sizin ondan geç hissedebilirsiniz benim ikinci ya 16 dan beri hisediyorum
Busra2013 Kumsallina95 aa normal o zmn sızınkı ben daha ılk ınsallah bende zamanla hıssederım sert tekmelerı😂❤️
Elvannsglm Clementinee Ya bende göbeğimin yanlarında hissediyordum iki gündür bu aşağıda kasıklarımın orda hissediyorum canım sıkılmıştı aslında doktora gitmeyi düşünüyordum . Sizinde aynı olmuş demekki siz gittiniz mi doktora normalmiymiş öyle olması
Busra2013 Elvannsglm doktora hıc sormadım cunkı annemler dln normal dıo bıdr buraya baktım herkesye aynı drmekı normal ama bu seferkı kontrolde sorsrım kntrol 23 haftalıkta ınsallah o zmn kdr yuksrds hıssederım grk kalmaz
Clementinee Elvannsglm normal canım merak etme şuan göbeğimin sağ yanında hissediyorum mesela bir kaç saat önce göbek deliğimn orda hissediyordum bazen aşağıda kafasına göre pıt pıtlıyor miniklerr keyfini çıkarıyorlar 🥰
Hhilall37 Busra2013 22+3 teyiz benim o pıt pıtlar dışarıdan görünür ve hissedilir derecede oluyor ama biri dokununca saklanıyoruz ☺️
Ahlahanim Busra2013 23+5deyim genelde yukarıda hatta yanlarda ama kasığımdada oluyor. Keyifleri neye yeterse miniklerin 🤣
Busra2013 Hhilall37 benımde pıt pıt yaptıgında karnıma bakarsam yakalrsam o anı😂bende goruom ama elımı koyunca duruo
Hhilall37 Busra2013 çok güzel bir his Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🙏🏻🙏🏻