20+4 olduk göbek deliğinden bir iki parmak aşağıda sağda solda hiç belli değil. Hareketi çok az 14 15 haftadan hissettim ama çok az hareketi gündüz iki üç defa sadece pıt pıt yapıyor gece dönüyor gibi kıpırtı var karnım bazen sertleşiyor ne yapıyorsa içerde artık😄 yengemin geçen hafta 25 haftalıkken karnına elimi koydum bebek dışardan gözle görülür elle hissedilir dereje belli girip çıkıyor çok ustlerde acaba 4 5 hafta sonra bizde öyle hissedermiyiz şuan çok minik hareketleri var🤷🏻♀️