Bynavdal bende de var 4 yıldır. 30. Haftamda kovid sebebiyle hastanede yatana kadar bileklik kullanıyordum. Kovid sürecinde onu düşünecek fırsatım olmadı, hastaneden çıktıktan sonra da kazan kaldırdım😌 bileklikle bebeğim doğduktan sonra ilgilenmem zor olacaktı, reddediyorum şuan rahatsızlığı